Twoim marzeniem było wspięcie się na szczyt kariery i objęcie menadżerskiego stanowiska? W końcu udało Ci się zdobyć upragniony awans i zastanawiasz się co dalej?

Co musi wiedzieć nowy menadżer?

Wiedzę o tym, jak wywiązywać się z nowych obowiązków i budować autorytet wśród podwładnych, najlepiej czerpać od ekspertów w tej dziedzinie. Dlatego książka „Początkujący menadżer” Lorena B. Belkera, Gary’ego Topchika i Jima McCormicka to niemal Biblia każdego świeżo upieczonego menadżera, która od lat cieszy się sporym zainteresowaniem i kolejnymi wznowieniami. Lektura tej pozycji to kompendium odpowiedzi na najważniejsze kwestie: jak dyscyplinować i motywować swoich pracowników, jak organizować budżet, jak rozdzielać zawodowe obowiązki i zarządzać czasem? Najnowsze, szóste wydanie zostało wzbogacone o informacje na temat budowania zaangażowania podwładnych i pomagania im w osiągnięciu celów, prowadzenia zebrań i szkoleń menadżerskich oraz rozwiązywania konfliktów z członkami zespołu. Autorzy bestselleru to wytrawni menadżerowie, a ich doświadczenie jest tym cenniejsze, że każdy z nich ma do czynienia z inną branżą, dzięki czemu czytelnik ma okazję poznać tajniki specyficznych dziedzin.

W „Początkującym menadżerze” nie znajdziemy klasycznego lania wody i rad w stylu „każdy musi wypracować swój model pracy”, ale konkretne i rzetelne wskazówki, których wdrożenie gwarantuje sukcesy. Warto dodać, że nie jest to lektura przeznaczona wyłącznie dla osób na stanowisku menadżerskim, ale także będzie cennym odkryciem dla pracowników aspirujących do tego tytułu, jak i kierowników wyższego szczebla.

Czytaj Więcej